 |
Gry Online,Seriale,Filmy Gry Online
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dzikusek
Administrator

Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:47, 11 Lut 2008 Temat postu: Opis gry |
|
|
Kolejny, po RF Online, przedstawiciel gatunku MMOcRPG z azjatyckim rodowodem, którego wydaniem na rynku europejskim i amerykańskim zainteresowała się firma Codemasters. Akcja tego tytułu osadzona została w świecie fantasy nazwanym Chantra, a za jej przedstawienie odpowiada nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny. Uniwersum Chantra jest niezwykle zróżnicowane pod względem wyglądu i krajobrazu. Występują w nim lokacje wizualnie nawiązujące do każdego z pięciu elementarnych żywiołów z jakich stworzono ten świat, tj. ognia, ziemi, wody, powietrza oraz ducha. Dodatkowo podzielony jest on pomiędzy strefy wpływów trzech głównych nacji: Ludzi, Księżycowych Elfów oraz Orków, co nie pozostaje bez wpływu na jego wygląd. Wszystkie wyżej wymienione rasy są grywalne i każdy z użytkowników na początku zabawy musi wybrać, do której z nich ma przynależeć jego bohater. Ponadto, w obrębie poszczególnych nacji, otrzymuje do wyboru osiem unikatowych klas postaci, z własnymi indywidualnymi cechami i własnościami.
Nie jest dla nikogo tajemnicą, że głównym celem rozgrywki w każdą grę z gatunku MMO jest ciągłe rozwijanie swojego bohatera, poznawanie przygotowanego przez autorów świata i wykonywanie questów, jak również dynamiczna walka PvP z postaciami kierowanymi przez żywych ludzi. Nie inaczej jest i w ArchLord, aczkolwiek twórcy posunęli się o krok dalej umożliwiając graczom wywalczenie sobie tytułu lorda świata, który posiada nieograniczoną władzę i liczne niezwykłe moce z nią związane. Pełni on tą funkcję przez okres jednego miesiąca, po czym kolejny gracz, który okaże się lepszy od innych przejmuje „pałeczkę”.
Autorzy zadbali o to, aby w świecie Chantra można było znaleźć lub zdobyć setki różnego rodzaju przedmiotów, które podniosą własności prowadzonego bohatera, w tym oczywiście broni i zbroi, jak również o to, aby można je było stopniowo ulepszać. To jednak nie wszystko, ponieważ w ArchLord można wejść w posiadanie magicznych kamieni. Dzięki połączeniu ich z posiadanym ekwipunkiem oraz wykorzystaniu ich unikalnych cech, nasz awatar będzie dysponował jeszcze większą siłą i mocą. System walki nie należy do słabych elementów gry. Jest dość rozbudowany i pozwala na łączenie kilku prostych ruchów w ciosy specjalne. Potyczkom towarzyszą, rzecz jasna, efektowne rozbłyski i efekty graficzne.
Świat gry podlega stałym zmianom związanym nie tylko z cyklem dobowym (dzień i noc), ale i z dynamicznie zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi. Wrażenia audiowizualne dopełnia jeszcze oryginalna ścieżka dźwiękowa nagrana przy współudziale Londyńskiej Orkiestry Symfonicznej.
Wymagania:
Pentium 4 1.5 GHz,
512 MB RAM,
karta graficzna 128 MB (GeForce FX5700 lub lepsza),
4 GB HDD,
Windows 2000/XP.
Oficjalna strona:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|